sukaneka 2011

sukaneka 2011
we're d championnnnnn

Thursday 17 March 2011

ada orang kna bunuh???

okay,aku bagi hint sket, umah aku kt Bukit Jalil,
pada suatu hari semalam, ada satu kejadian yang menggerunkan,
ada kejadian yg x diduga berlaku,
dekat simpang umah aku,
adalah lombong, selalu owang gi mancing ikan..
tiap2 ari ada
owang mancing, pagi petang siang malam..
dunia2..... x ingat solat..tiba2...
ada kemalangan yg mengerikan ...
orang pancing ikan tu, jumpa  MAYAT...
kena bunuh.. tengah malam..polis datang... csi...
jalan untuk ke umah ditutup, tepaksa guna jalan belakang...
sampai kul dua pagi...
takutnya.. kalo roh mayat tu, dok tunggu kat jalan depan umah aku...
tulah,orang kata, kalo nk gi mancing, pi smayang dulu, ingat dunia akhirat...
itulah tajuk blog aku...
ini betul2 kejadian, bukan cobaan...
sebab tulah kta kna seimbangkan dunia akhirat..
itulah tajuk blog saya....
Innalillah...

No comments:

Post a Comment