sukaneka 2011

sukaneka 2011
we're d championnnnnn

Saturday, 23 July 2011

sedih rasanyaaa...........

sangat sedih....tp blum smpai tahap nak menagis tp mcm nak menangis jgk rs bla ingat balik....
benda dah jadi......masing2 ada salah.....mmg manusia x sempurna....jadi sama2 lah bljr dr kesilapan.....
niat kita kdg d salh tafsirkan.....tp kdg utk kebaikan bw lah berbincang...jgn dgr sblh pihak tanpa usul periksa...
 bukan nak jadi JAKSA PENDAMAI.....tp fikirlah sewajarnya.....hmm....entahlah.....
masing2 dah bijak pandai.....syaitan mmg suka situasi panas sbegitu......kita yang tentukan segalanya..
bg pihak aku.....aku mengaku ada salah.....dgn rela hati mohon maaf....tp jgn lah kemaafan yg dpohon dbalas tanpa ikhlas.....pepun apa terjadi adalah ujian yg ALLAH bg.....supaya kita manusia x lupa kebesaranNYA....
biar apa pun jadi......aku adalah aku....perbaiki diri utk kebaikan diri......fikirkan diri sdri sb org lain x tentu lg nak bantu aku.....yg pasti......aku rasa sedih.....

Friday, 8 July 2011

sukaneka skolah dah setel...

rasa lega sgt....alhamdulillah.....selesai sudah keja aku.....puas hati....walau letih bdn...
puas ati sb aktiviti pilihan berjalan lancar......dh 5thn aku dok melidikan org2......sukses...
thn dpn kna pk yg lain plak.....itu pun kalo dtugaskan utk set up smua tu.....ms utk rehatkan diri....
nk jejalan x leh plak sb kes BERSIH.....leceh betui la....ujung mgu ja nk hepi2 dgn famili....
yg join bersih tu pun x tentu lg bersih....lantak lah.....pepun mgu ni nk jejalan mn yg boleh dgn famili/./..
posa dah dekat....so enjoi mn yg ssempat.....nk p cari baju raya plak....huhuhu....

katoon

Loading...