sukaneka 2011

sukaneka 2011
we're d championnnnnn

Saturday, 23 July 2011

sedih rasanyaaa...........

sangat sedih....tp blum smpai tahap nak menagis tp mcm nak menangis jgk rs bla ingat balik....
benda dah jadi......masing2 ada salah.....mmg manusia x sempurna....jadi sama2 lah bljr dr kesilapan.....
niat kita kdg d salh tafsirkan.....tp kdg utk kebaikan bw lah berbincang...jgn dgr sblh pihak tanpa usul periksa...
 bukan nak jadi JAKSA PENDAMAI.....tp fikirlah sewajarnya.....hmm....entahlah.....
masing2 dah bijak pandai.....syaitan mmg suka situasi panas sbegitu......kita yang tentukan segalanya..
bg pihak aku.....aku mengaku ada salah.....dgn rela hati mohon maaf....tp jgn lah kemaafan yg dpohon dbalas tanpa ikhlas.....pepun apa terjadi adalah ujian yg ALLAH bg.....supaya kita manusia x lupa kebesaranNYA....
biar apa pun jadi......aku adalah aku....perbaiki diri utk kebaikan diri......fikirkan diri sdri sb org lain x tentu lg nak bantu aku.....yg pasti......aku rasa sedih.....

1 comment:

  1. ni bila nk tukaq lagu ni.. otai la acu ni... jiwang karat sangatla acu ni la ni.. seriau kak tengok..

    ReplyDelete

katoon

Loading...